12 November 2012 @ 05:16 pm
Yesterday  
Yesterday we went to Disneyland CA Adventure and Disneyland. First to CA because they have the new Cars Land. One ride there looks soooo awesome. Apparently everyone else agrees, it never had a line under 2 hours. Soooo we skipped it. I cannot stand in a line that is that long. We did still have fun. Despite the brats in line for Roger Rabbit who kept pushing each other as a way to pass the time (whatever until you're pushing each other back into ME multiple times). I ignored it until the final time when the bigger one pushed the smaller one into my stomach, hard. Brian was like "are you okay?" but I'd instantly stuck my arms up and pushed the kid away from my body. He went running behind his mom and clearly told her I was evil and I dunno assaulted him or something as he looked all shocked and mommy and daddy started whispering about me and glaring at me but then kept their brats in front of them and away from me, so yay. Not talking little little kids here their four kids total were 10-teens. They knew better and were climbing the walls (literally) and after once or twice of oops pushing each other into me should have said sorry or at least realized their game wasn't just involving them.

Still as I said, despite the brats and despite missing that cars ride, we did have fun. We did for example see our faves, the goats! Also saw the California soaring thing for the first time (the line is usually crazy but all of the cars lines made it much shorter). Being chilly, we lucked out and hit Splash Mountain when it was only 25 minutes - that never happens, it is usually so long that we skip it. Saw costumes from Once Upon a Time (one of my fave shows) but getting any pics where you could make them out was blah. They were in an outside window and I spotted them at the height of the sunshine, reflection city. We're gonna try to go back once more this year while we still have our wedding year passes as next year we won't get them (instead we'll just go once when we bring Karina and Keegan out again and then go to Universal as we haven't seen new stuff there). Anyway, yeah, we want to see DL in the evening, not caring about rides - just go get pics of the lit up Christmas stuff.
Disneyland Goats - 11 Nov 2012

Disneyland Goats - 11 Nov 2012
Disneyland Goats - 11 Nov 2012
DL-11Nov2012-Goats12
DL-11Nov2012-Goats11
DL-11Nov2012-Goats10
DL-11Nov2012-Goats09
DIsneyland Goats - 11 Nov 2012
DL-11Nov2012-Goats07
DL-11Nov2012-Goats06
DL-11Nov2012-Goats05
DL-11Nov2012-Goats04
DL-11Nov2012-Goats03
DL-11Nov2012-Goats02
DL-11Nov2012-Goats01
DL-11Nov2012-JessicaRabbit
DL-11Nov2012-OUATSnowDress
 
 
Now Playing: Loading...
 
 
( 2 Meows — Meow )
Jennifermamajennh on November 13th, 2012 07:43 pm (UTC)
Soaring is awesome - I loved it.
Delusional Angeldelusionalangel on November 14th, 2012 04:27 am (UTC)
Yeah it was pretty awesome! When we got to the aircraft carrier part though I did have to announce to Brian that I didn't think we were supposed to be flying there :P
( 2 Meows — Meow )